Agile Marketing
De marketingkracht van een organisatie bestaat grofweg uit twee delen: 1. Je positief onderscheiden met een betere waardepropositie dan jouw concurrenten. 2. Dit op de meest effectieve manier aan de juiste doelgroep communiceren.
Agile marketing zorgt ervoor dat organisaties razendsnel kunnen inspelen op de steeds sneller veranderende markten. De lange levenscyclus uit de vorige eeuw wordt anno-nu steeds korter. Je kunt zelfs binnen een paar weken uit de markt gestoten worden. Disruptie is echt iets van deze tijd. Doorlopend de beste waardepropositie ontwikkelen en onderhouden en tegelijkertijd de communicatie optimaliseren vraagt om nieuwe manieren van jouw marketing en organisatie. Dit vereist veel van de teams die verantwoordelijk zijn voor wendbare strategieën, proposities, kanalen en communicatie. Uiteindelijk telt één doel: het leveren van de hoogste customer value, in de kortste time to market en met het laagste risico op verspilling van tijd en middelen. Dit bereik je met behulp van agile marketing en hier word je zelf een expert in met behulp van ons boek, onze cursus en verdere training.

Agile marketing boek
Het agile marketing boek laat je aan de hand van praktische handvatten en 42 vernieuwende modellen kennismaken met validated learning. Dit is een gedeelde visie die leeft met aanpasbare strategieën en pro-actief stakeholder management. In het agile marketing boek lees je hoe je de waardepropositie doorlopend vernieuwt en vermarkt en hoe je door diverse soorten feedback telkens sneller de hoogste waarde kunt leveren. Dit boek is geschreven voor marketingmanagers, propositiemanagers, productmanagers, (digital) marketeers en strategisch verantwoordelijke bestuurders.
“Met dit boek heb je het recept voor agile marketing in handen” – Martin van Dam
Agile marketing training
Iedereen die in jouw organisatie met markten of klanten te maken heeft, zou idealiter moeten weten waarom agile marketing juist in deze tijd van levensbelang is voor een gezond voortbestaan van jullie onderneming en daarvoor is training belangrijk. Hiervoor kunnen zij deelnemen aan een interactieve bewustwordingssessie van één dag. Specifieke marketingkennis is niet vereist voor deze korte agile marketing cursus.
Voor marketingmanagers, propositiemanagers, productmanagers, (digital) marketeers en strategisch verantwoordelijke bestuurders is er na de bewustwordingssessie een aanvullende agile marketing training van drie dagen op locatie of zes dagdelen online.
Het resultaat van de training en cursus is dat een brede groep in de organisatie gemotiveerd is om met agile marketing aan de slag te gaan en degenen die het gaan doen ook weten hoe je dat doet.
Ja, wij willen een incompany training Agile Marketing
Vul onderstaand formulier in voor een intake en een voorstel:


Agile marketing coaching
Ben je enthousiast geworden over agile marketing tijdens het lezen van het boek of het volgen van de cursus en heb je de kennis van de training helemaal in je opgenomen? Dan ben je er vaak nog niet, want in de diepgewortelde gewoontes uit de praktijk verdwijnen niet zomaar. Verandering is een complex proces en dat geldt zeker voor de overstap naar agile werken. Een agile coach helpt om oude patronen te doorbreken en te zorgen dat je jouw motivatie en kennis kunt omzetten in succesvolle agile marketing.
Kiezen voor agile coaching bij Adapt2Value uit Zwolle is geen zwaktebod, in tegendeel! Veel coaches kiezen zelf ook voor coaching omdat zij als geen ander weten dat je daardoor sneller en beter in jouw kracht komt.
Ja, wij willen agile marketing coaching in onze organisatie
Vul onderstaand formulier in voor een intake en een voorstel:
Ja, wij willen Agile Marketing coaching in onze organisatie
Vul onderstaand formulier in voor een intake en een voorstel:
Brainflow Tour: van complex naar oplossing
De agile transitie gaat meestal niet vanzelf. Niet alle complexe problemen waar je tijdens het proces tegenaan loopt, kunnen in een vergaderzaal worden opgelost. Soms heb je letterlijk meer ruimte nodig. Ook helpt het om begeleid te worden door een agile business coach die precies weet hoe zo’n complex vraagstuk opgelost kan worden om vervolgens organisatieontwikkeling door te kunnen maken. Hiervoor is de Brainflow Tour ontwikkeld. Tijdens de tour fiets je met jouw team over de prachtige Veluwe. Dit doe je twee dagen lang met regelmatige stops om een volgende stap te zetten in het proces van organisatieverandering en ontwikkeling. ’s Avonds is er nog een sociaal samenzijn, waarna je op tijd naar bed gaat, omdat je hersenen ’s nachts het meest effectief werken. Bovendien kun je dan de volgende dag vol goede moed weer verder, tot de oplossing voor iedereen helder is.
Interesse? Laat hieronder je gegevens achter, dan trekken we onze agenda’s!