Agile Marketing

De marketingkracht van een organisatie bestaat grofweg uit twee delen: 1. Je positief onderscheiden met een betere waardepropositie dan jouw concurrenten. 2. Dit op de meest effectieve manier aan de juiste doelgroep communiceren.

Agile Marketing zorgt ervoor dat organisaties razendsnel kunnen inspelen op de steeds sneller veranderende markten. De lange levenscyclus uit de vorige eeuw wordt anno-nu steeds korter, je kunt zelfs binnen een paar weken uit de markt gestoten worden. Disruptie is echt iets van deze tijd. Doorlopend de beste waardepropositie ontwikkelen en onderhouden en tegelijkertijd de communicatie optimaliseren vraagt om nieuwe manieren van jouw marketing en organisatie. Dit vereist veel van de teams die verantwoordelijk zijn voor wendbare strategieën, proposities, kanalen en communicatie. Uiteindelijk telt één doel: het leveren van de hoogste customer value, in de kortste time to market en met het laagste risico op verspilling van tijd en middelen.

Boek

Dit boek laat je aan de hand van praktische handvatten en 42 vernieuwende modellen kennismaken met validated learning, een gedeelde visie die leeft, aanpasbare strategieën en pro-actief stakeholder management. Hoe je de waardepropositie doorlopend vernieuwt en vermarkt en hoe je door diverse soorten feedback telkens sneller de hoogste waarde kunt leveren. Dit boek is geschreven voor marketingmanagers, propositiemanagers, productmanagers, (digital) marketeers en strategisch verantwoordelijke bestuurders.

“Met dit boek heb je het recept voor agile marketing in handen” Martin van Dam

Reviews lezen
Boek bestellen

Training

Iedereen die in jouw organisatie met markten of klanten te maken heeft, zou idealiter moeten weten waarom agile marketing juist in deze tijd van levensbelang is voor een gezond voortbestaan van jullie onderneming. Hiervoor kunnen zij deelnemen aan een interactieve bewustwordingssessie van 1 dag. Specifieke marketingkennis is niet vereist.

Voor marketingmanagers, propositiemanagers, productmanagers, (digital) marketeers en strategisch verantwoordelijke bestuurders is er na de bewustwordingssessie een aanvullende training van 3 dagen op locatie of 6 dagdelen online.

Het resultaat van de trainingen is dat een brede groep in de organisatie gemotiveerd is om met agile marketing aan de slag te gaan en degene die het gaan doen ook weten hoe je dat doet.

Ja, wij willen een incompany training Agile Marketing

Vul onderstaand formulier in voor een intake en een voorstel:








Agile Training
Agile Organisatie

Coaching

Het is Willen, Kennen en…. precies: Kunnen! Je bent gemotiveerd en je hebt ook de kennis tot je genomen hoe je agile marketing kunt bedrijven, maar in de praktijk leven nog diepgewortelde gewoontes die niet zomaar aan de kant gaan. Veranderen is complex, zeker als het om geheel nieuwe zienswijzen gaat over hoe wij marketing bedrijven. Een Agile Marketing coach helpt in jouw praktijk om oude patronen te doorbreken en te zorgen dat je jouw motivatie en kennis kunt omzetten in succesvolle agile marketing.

Kiezen voor coaching is geen zwaktebod, in tegendeel! Veel coaches kiezen zelf ook voor coaching omdat zij als geen ander weten dat je daardoor sneller en beter in jouw kracht komt.

Ja, wij willen Agile Marketing coaching in onze organisatie

Vul onderstaand formulier in voor een intake en een voorstel:








Brainflow Tour: from complex to solution

Some complex problems cannot be solved in a conference room. Then you literally need more space and an agile coach who knows how to find the best solution for even the most complex problem.

Will you join your team for two days cycling across the beautiful Veluwe? With regular stops where the next step is taken in a well-thought-out sociocratic process. A social gathering in the evening and early to bed, because our brains work most effectively at night. And continue the next day, until the solution is clear to everyone.

Interested? Leave your details below and we will draw up our agendas!